Monday 7 January 2013

Nowosci i Niespodzianki - Palmer's Cocoa Butter Stretch Marks Cream ciazowym partnerem :)



To bardzo mile byc zaskoczonym przez Pete'a, choc w pewnym stopniu wole gdy mnie milo nie zaskakuje. Dzis z rana spedzil 4h pracujac nad drzwiami do sypialni, nie sa jeszcze dokonczone, ale jest to pewien postep. Dwie pary drzwi leza w poprzek kuchni od ponad miesiaca oparte o kosz na brudna bielizne. Wyprowadza mnie to z rownowagi, jego brak zmobilizowania i czyste lenistwo. Tak niewiele jest robione w domu z tego powodu, czlowiek ma wspaniale plany, lecz nic za tym nie idzie. Mam nadzieje, ze te drzwi beda wstawione w ciagu najblizszych paru tygodni...

Oczywiscie ma chlopak wiele wspanialych cech i zalet, za ktore go cenie. Nie ma ludzi idealnych, ja na pewno nie jestem bliska idealu i Pete ma cierpliwosc Swietego ze jeszcze ze mna wytrzymuje :)

Jutro Poniedzialek, jade na spotkanie w Job Centre oraz do College'u w Newquay, chce zapisac sie na kurs Ksiegowosci aby dokonczyc go zanim dzidzia sie pojawi w Sierpniu. Wtedy bede mogla pracowac z domu, zarabiac troche kasiorki i opiekowac sie malenstwem. Miejmy nadzieje ze jest to do zrealizowania.

Jezeli chodzi o nowe doniesienia od malenstwa, to od dwoch dni czuje pewne mdlosci w ciagu dnia, pojawiaja sie nad ranem i utrzymuja do wieczora, choc zwiekszaja swa intensywnosc jak tylko pojawi sie pora posilkow i musze myslec co nalezaloby przygotowac. Troszke odpycha mnie od jedzenia, choc nadal spokojnie moge jesc owoce, jogurty, sery, pieczywo itp - bardzo lagodne rzeczy. Widocznie male nie lubi mocnych smakow :) Calkowicie odrzuca mnie na mysl o alkoholu czy papierosach, co jest ulga, gdyz jeszcze pare dni temu mialam slaby moment i wypalilam dwa papierosy - w 9 tygodniu ciazy - bardzo niemadre... Chyba zaczyna sie ujawniac instynkt macierzynski o ktorym wspominala Gosia, dziewczyna mojego brata, ktora sama byla w ciazy nie tak dawno.

Staram sie rowniez pamietac o wcieraniu kremu na rozstepy 2 razy na dzien, rano i wieczorem. Musze przyznac Palmer's Cocoa Butter Stretch Marks Cream bardzo mnie milo zaskoczyl, super gleboko sie wchlania, czuje ze skora jest wyjatkowo dobrze nawilzona, dziala lepiej niz balsamy oparte na wodzie, wspanialy produkt. Jedyny minus to to ze nie jest perfumowany, ale to niewielka cena do zaplacenia za zadbana skore - polecam serdecznie :)

No comments:

Post a Comment